Subject: Arvamus: Riigitee 11185 Hüüru‒Alliku‒Saue tee km 6,30-6,826 Vanamõisa külas asuva liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusloa menetluses
From: "Indrek Brandmeister" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Saue Vallavalitsus" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 14:06:15 +0300

Lp Kaarel Kaine

Arvamus: Riigitee 11185 Hüüru‒Alliku‒Saue tee km 6,30-6,826 Vanamõisa külas 
asuva liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusloa menetluses

Kinnitame põhiprojekti ja palume ehitushankega kiirelt alustada, et jõuda 
juba 2024.a. suvekuudeks ehituseni.

Kuna Suurevälja teel oli Vanamõisa külas ka varasemalt rajatud 2m laiune 
jalgtee ning siin kurvikohas olid väga kitsad olud(külgnevalt on 
väljakujunenud hoonestus ja elamumaad),

siis koos kivisillutise ohutusribaga saabki nõustuda erandliku kattelaiusega 
ja äärekivi lahendusega.

Ootame juba ehituse algust.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>